Assemblea General de l'Associació de Veïns de Vallvidrera 2013








Assemblea General


Benvolguts socis i sòcies,
Ens plau convocar-vos a la propera assemblea general a celebrar, amb caràcter ordinari i extraordinari:

el dimarts, dia 3 de desembre de 2013 a les 19h al Centre Cívic Vallvidrera-M. Vázquez Montalbán, carrer Reis Catòlics 16-34, telf. 934069053, amb el següent ordre del dia:

1. Lectura i aprovació, si escau, de l’acta de la darrera assemblea (al final del text)
2. Lectura i aprovació, si escau, de l’estat de comptes
3. Memòria d’activitats dels anys 2012 i 2013
4. Programa per al 2013 i 2014
5. Aprovació, si escau, del pressupost per al 2013 i 2014
6. Canvi de quotes
7. Renovació de càrrecs
8. Proposta de canvis de nom de diversos carrers (plaça de les Basses d’en Barral, carrer Reis Catòlics i camí de la Múrgola)
9. Canvi de nom de l’associació
10. Precs i preguntes

Us agrairem que feu arribar al correu de l’associació (aavallvidreravv@yahoo.es) el vostre correu electrònic per actualitzar el nostre fitxer de dades, i així poder-vos enviar la informació i convocatòries de forma més ràpida i menys costosa. En concret ara voldríem fer-vos arribar la filmació sobre el monestir de Valldonzella feta recentment.

Tot esperant comptar amb la vostra assistència a l’assemblea, rebeu una salutació cordial


Roser Argemí
Secretària

 -----------------------



Acta de l’Assemblea General Ordinària de l’Associació Mont d’Orsa de Veïns de Vallvidrera

El dia 31 de maig del 2012 al Centre Cívic de Vallvidrera a les 8 del vespre en segona convocatòria comença l’assemblea general ordinària amb la lectura i aprovació de l’acta de la darrera assemblea.
A continuació Gerard Gual explica l’estat de comptes a 31 de desembre de 2011, així com el pressupost per al 2012, que s’aproven. També comenta el nou sistema de justificació exigit per l’Ajuntament de Barcelona, que suposa justificar tota la despesa feta per l’associació de veïns, no tan sols la despesa pagada amb la subvenció municipal.
Després Francesc Comulada repassa la memòria de les activitats dutes a terme durant l’any 2011. Recorda el canvi d’estatuts per adaptar-se a la nova legislació i la formació de la nova junta. Parla de la preparació de l’associació davant del canvi de govern a l’Ajuntament, i el descontrol que aquest canvi ha suposat per a Collserola, a més de la situació de crisi econòmica i les retallades sistemàtiques. Comenta que l’actual responsable de Collserola, Josep Mª Julià, no disposa de la brigada de manteniment. També explica les propostes que s’estan duent a terme el 2012.
Gerard Gual explica les múltiples reunions amb les altres entitats de la zona per confegir el Pla de futur, així com el pla de seguiment. En l’actual situació de crisi hi ha una aturada en les inversions. L’acord pres és que el mercat de Vallvidrera serà un centre cultural i es farà un complex esportiu a les Planes; ambdues obres difícilment es podran fer en aquest mandat. Comenta que el més important és aconseguir la mobilitat a la muntanya per accedir als equipaments allà on siguin. Les associacions demanen que es facin inversions a tots els barris.
Gerard Gual parla de la festa major del 2011. Damià Gibernet explica les fires agrícoles i la fira de nadal, i les dificultats que l’actual consistori posa per fer aquestes activitats. Es demana que no coincideixin amb ponts, per aglutinar més gent.
En el punt de precs i preguntes, es demana informació sobre l’aparcament de sota la plaça del Funicular. Salva Ferran explica que Regesa posarà una caseta informativa a les escales de l’Església durant dos mesos i mig, farà xerrades explicatives, per saber quins veïns estarien interessats en places d’aparcament en concessió a 50 anys. L’aparcament tindria unes 167 places, algunes per a lloguer.

En no haver-hi cap intervenció posterior, tot agraint l’assistència de veïnes i veïns, s’aixeca la sessió a tres quarts de 10 del vespre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recordant Espriu

Recordant Espriu