Assemblea General
Benvolguts
socis i sòcies,
Ens plau
convocar-vos a la propera assemblea general a celebrar, amb caràcter ordinari i
extraordinari:
el dimarts,
dia 3 de desembre de 2013 a les 19h
al Centre Cívic Vallvidrera-M. Vázquez
Montalbán, carrer Reis Catòlics 16-34, telf. 934069053, amb el següent
ordre del dia:
1. Lectura
i aprovació, si escau, de l’acta de la darrera assemblea (al final del text)
2. Lectura
i aprovació, si escau, de l’estat de comptes
3. Memòria
d’activitats dels anys 2012 i 2013
4. Programa
per al 2013 i 2014
5.
Aprovació, si escau, del pressupost per al 2013 i 2014
6. Canvi de
quotes
7.
Renovació de càrrecs
8. Proposta
de canvis de nom de diversos carrers (plaça de les Basses d’en Barral, carrer
Reis Catòlics i camí de la
Múrgola )
9. Canvi de
nom de l’associació
10. Precs i
preguntes
Us agrairem
que feu arribar al correu de l’associació (aavallvidreravv@yahoo.es)
el vostre correu electrònic per actualitzar el nostre fitxer de dades, i així
poder-vos enviar la informació i convocatòries de forma més ràpida i menys
costosa. En concret ara voldríem fer-vos arribar la filmació sobre el monestir
de Valldonzella feta recentment.
Tot
esperant comptar amb la vostra assistència a l’assemblea, rebeu una salutació
cordial
Roser
Argemí
Secretària
-----------------------
Acta de l’Assemblea General
Ordinària de l’Associació Mont d’Orsa de Veïns de Vallvidrera
El
dia 31 de maig del 2012 al Centre Cívic de Vallvidrera a les 8 del vespre en
segona convocatòria comença l’assemblea general ordinària amb la lectura i
aprovació de l’acta de la darrera assemblea.
A
continuació Gerard Gual explica l’estat de comptes a 31 de desembre de 2011,
així com el pressupost per al 2012, que s’aproven. També comenta el nou sistema
de justificació exigit per l’Ajuntament de Barcelona, que suposa justificar
tota la despesa feta per l’associació de veïns, no tan sols la despesa pagada
amb la subvenció municipal.
Després
Francesc Comulada repassa la memòria de les activitats dutes a terme durant
l’any 2011. Recorda el canvi d’estatuts per adaptar-se a la nova legislació i
la formació de la nova junta. Parla de la preparació de l’associació davant del
canvi de govern a l’Ajuntament, i el descontrol que aquest canvi ha suposat per
a Collserola, a més de la situació de crisi econòmica i les retallades
sistemàtiques. Comenta que l’actual responsable de Collserola, Josep Mª Julià,
no disposa de la brigada de manteniment. També explica les propostes que
s’estan duent a terme el 2012.
Gerard
Gual explica les múltiples reunions amb les altres entitats de la zona per
confegir el Pla de futur, així com el pla de seguiment. En l’actual situació de
crisi hi ha una aturada en les inversions. L’acord pres és que el mercat de
Vallvidrera serà un centre cultural i es farà un complex esportiu a les Planes;
ambdues obres difícilment es podran fer en aquest mandat. Comenta que el més
important és aconseguir la mobilitat a la muntanya per accedir als equipaments
allà on siguin. Les associacions demanen que es facin inversions a tots els
barris.
Gerard
Gual parla de la festa major del 2011. Damià Gibernet explica les fires
agrícoles i la fira de nadal, i les dificultats que l’actual consistori posa
per fer aquestes activitats. Es demana que no coincideixin amb ponts, per
aglutinar més gent.
En
el punt de precs i preguntes, es demana informació sobre l’aparcament de sota
la plaça del Funicular. Salva Ferran explica que Regesa posarà una caseta
informativa a les escales de l’Església durant dos mesos i mig, farà xerrades
explicatives, per saber quins veïns estarien interessats en places d’aparcament
en concessió a 50 anys. L’aparcament tindria unes 167 places, algunes per a
lloguer.
En no
haver-hi cap intervenció posterior, tot agraint l’assistència de veïnes i
veïns, s’aixeca la sessió a tres quarts de 10 del vespre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada